Quintana viva (Rexistro nro. 235569)
[ vista simple ]
000 -CABECEIRA | |
---|---|
Campo de control de longitud fija | 00943nam a2200205 i 4500 |
INFORMACIÓN XERAL | |
Códigos de información de lonxitude fixa | 170426s1971 sp g glg |
DEPÓSITO LEGAL | |
Número de copyright ou de depósito legal | VG 126-2015 |
ISBN | |
ISBN | 9788498655957 |
CDU | |
CDU | 82 N |
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA | |
Nome de persoa | Filgueira Valverde, Xosé |
Termo indicativo de función | autor/a |
-- | 296956 |
MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | Quintana viva |
Autores | / Xosé Filgueira Valverde |
EDICIÓN | |
Edición | 3ª ed. |
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN | |
Lugar de publicación | Vigo |
Editorial | :Editorial Galaxia, S. A. |
Data de publicación | ,2015 |
DESCRICIÓN FÍSICA | |
Extensión | 131 |
Outras características físicas | :il. b/n |
Dimensións | ;21cm |
RESUMO | |
Resumo | Escritos ao longo de medio seculo, os relatos deste libro inícianse con "Os nenos", narracións escritas no ronsel das "cousas" de Castelao nas que o autor de Adral reflicte o seu xeito de contemplar o vivir galego. Recreación de personaxes e escenas dun tempo ido, estes relatos abrollan coa cor vívida e ricaz que traza a man áxil e coidadosa dun acuarelista maxistral. |
DESTINATARIOS | |
Nota de audiencia | 3º-4º ESO |
-- | 1º-2º BAC |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Contos |
-- | 14922 |
REFERENCIA ILS ANTERIOR | |
-- | 2 |
Retirado | Perdido | Estragado | Non para préstamo | Localización permanente | Localización actual | Localización en andeis | Data de alta no sistema | Fonte de adquisición | Sinatura correspondente á clasificación | Parte da sinatura que identifica ao exemplar | Sinatura completa | Código de barras | Data da última consulta | Número de volume | Tipo de ítem de Koha | Nota pública | Fonte de clasificación ou esquema |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
CEE Saladino Cortizo | CEE Saladino Cortizo | Sala préstamo | 2025-02-05 | 92 | qui | 92 FIL qui | PEF005000000386 | 2025-02-05 | Prestable | ||||||||
CEIP A Sangriña | CEIP A Sangriña | Sala préstamo | 2024-11-12 | 82-LE | qui | 82-LE FIL qui | PEC157000002671 | 2024-11-12 | Prestable | Amarelo - Lectores expertos | |||||||
CEIP Gonzalo Torrente Ballester | CEIP Gonzalo Torrente Ballester | Sala préstamo | 2025-02-07 | COMPRA | 82-N | qui | 82-N FIL qui | CEC117000000471 | 2025-02-07 | Prestable | |||||||
CEIP Plurilingüe Frián-Teis | CEIP Plurilingüe Frián-Teis | Sala préstamo | 2015-07-07 | Fondos Biblioteca | 822 | qui | 822 FIL qui | PEC086000005583 | 2022-09-30 | 1 | Prestable | Adultos | |||||
CEIP Plurilingüe do Castrillón-Coiro | CEIP Plurilingüe do Castrillón-Coiro | Sala préstamo | 2015-05-21 | adquisición biblioteca | 82-G | qui | 82-G FILG qui | PEC006000001875 | 2022-10-18 | 1 | Prestable | ||||||
CIFP A Farixa | CIFP A Farixa | Sala préstamo | 2025-06-11 | Existencias previas | 82-N | quin | 82-N FIL quin | OER001000002648 | 2025-06-11 | Prestable | |||||||
CPR Plurilingüe Santa Juana de Lestonnac | CPR Plurilingüe Santa Juana de Lestonnac | Sala préstamo | 2024-04-12 | Doazón | 82-N | quin | 82-N FIL quin | CEP036000000139 | 2024-04-12 | Prestable | |||||||
CPR Plurilingüe Santa Juana de Lestonnac | CPR Plurilingüe Santa Juana de Lestonnac | 2024-04-12 | CEP036000000141 | 2024-04-12 | |||||||||||||
IES Arcebispo Xelmírez II | IES Arcebispo Xelmírez II | Sala préstamo | 2025-06-16 | Orz. centro | 82N-G | qui | 82N-G FIL qui | CED091000003014 | 2025-06-16 | ||||||||
IES Nosa Sra. Dos Ollos Grandes | IES Nosa Sra. Dos Ollos Grandes | Sala préstamo | 2017-04-26 | Fondos Biblioteca | 869.9.3 | qui | 869.9.3 FIL qui | LED005000010397 | 2021-12-22 | 1 | Prestable | ||||||
IES Ribeira do Louro | IES Ribeira do Louro | Depósito | 2024-05-21 | Agasallo Biblioteca CEIP Ribeira | 82N-G | qui | 82N-G FIL qui | PED025000020279 | 2024-05-21 | Prestable | |||||||
IES de Rodeira | IES de Rodeira | Sala préstamo | 2015-05-19 | Fondos Biblioteca | 82-3-G | qui | 82-3-G FIL qui | PED060000001012 | 2023-02-06 | 1 | Prestable | Literatura adultos |